De winkelwagen is leeg

Vaak gestelde vragen (FAQ)

Hier vind u antwoorden op de meest gestelde vragen.

Mist u een antwoord? Aarzel niet met ons contact op te nemen.

Profielpagina

Hoe lang blijft mijn profielpagina bestaan?
U betaalt éénmalig een bedrag en hierdoor blijft de profielpagina voor altijd online staan.
Kan ik het eerst proberen of moet ik gelijk betalen?
U kan gratis een profielpagina aanmaken om te kijken of u het wat vindt. Wij sturen na 14 dagen een e-mail met een betaallink. Mocht u toch geen gebruik willen maken van een profiel verwijderen we deze weer.
Kan ik mijn profielpagina later nog wijzigen of verwijderen?

Dit is geen probleem. U kan altijd de verschillende onderdelen veranderen of verwijderen. U kan ook het profiel eenvoudig weer verwijderen.

Kan ik meerdere profielen aanmaken?

Dat is geen probleem. U kan onder 1 account meerdere profielen aanmaken en beheren.

Wat kan ik met de QR Code?
De QR Code kunt u gebruiken in de rouwadvertentie, op de rouwkaart of op een grafsteen. Met deze barcode kunnen andere mensen met bijv. een mobiele telefoon de code scannen en vinden informatie zoals foto's, tekst of zelfs een video over uw dierbare waar normaal geen ruimte voor is.

Digitale opzegdienst

Voor welke social media netwerken kan ik de digitale opzegdienst gebruiken?
U kunt de digitale opzegdienst gebruiken voor profielen bij Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram, Youtube, Google+, Pintarest, Foursquare, Flickr en Schoolbank. Hyves bestaat niet meer en hier is de digitale opzegdienst dus ook niet voor nodig.
Het social media netwerk waarvoor ik jullie dienst wil gebruiken staat er niet bij?

Geen probleem, neem contact met ons op en wij gaan dan ook aan de slag! Als het niet in onze webwinkel is te vinden wil dat niet zeggen dat wij het niet regelen!

Moet ik voor elk social media netwerk de dienst apart aanvragen?

Natuurlijk niet, wij hebben een 'webwinkel' model ingericht. U kan meerdere diensten tegelijk selecteren en aanschaffen. Vervolgens bundelen wij de benodigde informatie en documenten zodat u niet alles meerdere keren hoeft aan te leveren. Wij willen het zo simpel mogelijk houden en daadwerkelijk 'ontzorgen'.

Wat houdt ‘No Cure, No Pay’ in?
Het opzeggen van een profiel bij Social Media is een complex en hardnekkig proces i.v.m. bevoegdheden. Het gaat om een profiel van iemand anders. In de meeste gevallen lukt het ons omdat we de weg kennen maar er zijn altijd uitzonderingen. In dat geval krijgt u natuurlijk uw geld terug. We kunnen overigens alleen geld teruggeven als u alle gevraagde documenten en informatie heeft aangeleverd.

Overig

Welke betaalmethoden heeft u?
U kunt bij ons betalen op verschillende manieren, op dit moment is dat via iDeal, PayPal, Creditcard of Bancontact/Mister Cash.
Welke mogelijkheden zijn er nog meer m.b.t. digitale nazorg?

De mogelijkheden zijn eindeloos, stuur een bericht of neem contact met ons op dan bespreken we de mogelijkheden.

Geen antwoord op uw vraag?

Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen u graag.

Op onze site mijneerbetoon.nl kunt u een profielpagina maken als mooie herinnering van uw dierbaren en deze eenvoudig, via social media of producten met een QR Code, delen met uw familie en vrienden. Wij bieden ook een persoonlijke digitale opzegdienst om een ongewenste digitale erfenis bij social media netwerken te verwijderen.

Volg ons via